Případové studie
Jak Notifikuj hodnotí jeho uživatelé?
Reference - zvýšení prodejů!
Zveřejněné reference a konkrétní výsledky jsou na základě A/B testů.
Nárůst konverze o 430 %
„Notifikuj jsme nasadili 9. 8. 2019, kdy jsme v daném roce měli jen 3 prodeje a od dubna ani jeden. Po nasazení Notifikuj s notifikací aktuálních návštěvníků a souhrnnými statistikami se prodeje rapidně zvedly a to vydrželo do dneška (březen 2020).
Nárůst byl 430 %! S takovým výsledkem jsem spokojený :-)”
Nárůst konverze o 10 %
„Díky Notifikuj jsme zvýšili konverzní poměr o 10 %. Služba za malou investici přinese zajímavé výsledky. Doporučuji vyzkoušet.”
Nárůst konverze o 13,2 %
„Jelikož nabízíme pouze pár hlavních produktů, naším cílem bylo dát zákazníkovi na první pohled znát, že se jedná o velký e-shop s návštěvností v řádů tisíců uživatelů denně. Chtěli jsme podpořit naši důvěryhodnost a podělit se o velmi dobré recenze na srovnávačích zboží. Notifikuj.cz tento úkol splnilo na jedničku a prokazatelně díky tomu došlo k nárůstu konverzí o 13,2 %.“
Nárůst konverze o 12,7 %
„Ihned po představení Notifikuj jsme se rozhodli vyzkoušet A/B test. Během 28 dní se jasně zvýšila doba strávená na webu i počet prohlížených stránek. Konverzní poměr se zlepšil o 12,7 %.
Notifikuj je efektivní typ reklamy, která prokazatelně ovlivňuje finální výkon dalších kampaní a proto se stal součástí našeho marketingového mixu.”
Nárůst konverze o 11 %
„Zatím je konverzní poměr našeho e-shopu o 11 % lepší právě s Notifikuj. Budeme vše dál testovat a rozhodně bude Notifikuj v budoucnu v našem marketingovém mixu.“
Nárůst objednávek v kampani o 34 %
„Moc jsem tomu nevěřil a trochu se obával, jak to naši zákazníci vezmou, ale Petr mě přesvědčil, abych Notifikuj vyzkoušel alespoň na lednové kampani. Když vidím čísla, udělal jsem dobře. Výsledky mě dost překvapily a ze zákaznické podpory nevím o jediné stížnosti, že by notifikace někomu vadily nebo ho otravovaly.“
Nárůst registrací landing page o 34 %
„Notifikuj mi zlevnilo registrace na stránkách o 34 %. Každý kontakt tak nestojí 10 Kč, ale 6,60 ve spojení s fb reklamou. Pro landing stránky doporučuji.”
Nárůst objednávek o 118 % – z 3,31 % na 7,23 %
„Tohle jsem nečekal. Nejdřív jsem si myslel, že je to chyba, ale když jsem viděl čísla v Google Optimize, varianta s Notifikuj od začátku testu v konverzním poměru jasně vedla. Notifikuj splnilo svůj účel. Rozhodně doporučuji vyzkoušet tento nástroj i na vašem projektu.“
Nárůst konverze o 3,4 %
„V dubnu jsme vyzkoušeli 14 dní zdarma a hned se dostavily výsledky – nárůst konverzí o 3,4 %. Než jsme objednali ostrou verzi, bez zobrazování notifikací se objednávky vrátily na standard. Díky Notifikuj.cz máme recenze z Heuréky viditelné přímo na webu a to nám pomáhá v prodeji.“
Nárůst konverze o 9 %
„Již během 14 dní zdarma se nám zvedl konverzní poměr na e-shopu o 9 % a to jsme testovali pouze jednoduchou kampaň na recenze z Heureky a Zboží.cz. Trochu jsme se obávali, že by notifikace mohla někomu vadit, ale nemáme zatím žádnou negativní zpětnou vazbu. Notifikuj budeme určitě dlouhodobě využívat.“
Google recenze
Jste připraveni zvýšit množství svých objednávek?
S Notifikuj můžete získat až o 18 % více objednávek při zachování stejného množství návštěvníků.
Snadné nastavení • Spustíte během 5 minut