E-shop s oblečením pro menší: Jak personalizace notifikací zvýšila počet objednávek o
36 %
Malý slovenský e-shop s oblečením pro budoucí maminky a pro malé děti.
E-shop nabízí produkty, které jsou běžně dostupné, pohybuje se tedy ve velmi konkurenčním prostředí.
Personalizace notifikací je cestou k úspěchu
Na e-shopu byla spuštěna notifikační kampaň, která zobrazovala 6 typů notifikací: poslední objednávky, poslední registrace, aktuální návštěvníci, souhrnné statistiky, recenze a hodnocení Heuréka CZ/SK, TOP nabídka.
Hlavní cílovou skupinu e-shopu jsou maminky. Proto byly notifikace personalizovány, aby v nich byly oslovoveny přímo maminky. I to je jeden z faktorů, proč jsme v testu zaznamenali tak výborné výsledky.
Výsledky A/B testu
Pro testování notifikací byl využit nástroj Google Optimize, pomocí kterého došlo k nasazení notifikací pro testovací účely. Samotné nasazení a spuštění testování zabralo zhruba 30 minut. Stálo to za to?
Výsledky A/B testu?
- Dokončených objednávek je více o 36 %.
- Konverzní poměr se zvýšil o 37,98 %.
- Hodnota jedné relace se zvýšila o 74.28 %.
Obrovské překvapení se ukázalo při vyhodnocení A/B testu z pohledu hodnoty jedné relace. Zde došlo ke zvýšení o 74,28 %.
Výsledky testu jsou naprosto jasné a lze s jistouto říci, že notifikace nasazené na e-shopu jednoznačně pomáhají. Minimálně v tomto konkrétním případě o tom nelze pochybovat.
Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.
Vyzkoušejte notifikace i vy
Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.
Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.
Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování