+420 770 197 402

A objednávky rostou

Blog Notifikuj: Tipy a triky pro práci s notifikacemi a inspirace pro zvýšení konverzního poměru.


Mobil vs počítač + tablet
26.4. 2021

Jak porovnat výsledky mobilní návštěvnosti s výsledky návštěvnosti z počítačů a tabletů

Čato se vyplatí nahlížet na data v užších souvislostech. V tomto článku naleznete návod, jak si data rozsegmentovat podle zdrojů návštěvnosti.

22.4. 2021

Velký test výsledků Notifikuj.cz u rozdílných zdrojů návštěvnosti

Notifikace nemusejí mít stejný efekt u různých zdrojů návštěvnosti. Občas mohou dokonce škodit. Udělali jsme velký test efektu notifikací na konverzní poměr u rozdílných zdrojů návštěvnosti.

Kalkulačka zisků z notifikací
9.3. 2021

Kalkulačka návratnosti Notifikuj.cz

Dlouho jste se nás na ni ptali, tak ji máte mít! Jak používat kalkulačku návratnosti?

5 tipů pro vánoční TOP nabídky
22.11. 2020

5 tipů pro vánoční TOP nabídky

Vánoce? To znamená speciální kampaně, vánoční stránky a slevy. Také reklamy, předvánoční e-mailing a obsah na sociální sítě. Spoustu práce, času a peněz. A vy chcete, aby se tahle snaha vyplatila. Jak můžete celou kampaň podpořit notifikacemi?

Jak v e-shopu zvýšit prodeje díky funkci chytrého vyhledávání
16.9. 2020

Jak v e-shopu zvýšit prodeje díky funkci chytrého vyhledávání

Šperkujete design a obrázky zboží, připravujete pro zákazníky dárečky nebo řešíte nástrahy GDPR. Zabýváte se nepřeberným množstvím vychytávek a vylepšení, kterými dovedete svůj internetový obchod k dokonalosti. A co e-shopový vyhledávač? Věnujete mu potřebnou pozornost, aby přinášel výsledky?

Push notifikace versus Notifikuj
26.6. 2020

Push notifikace versus Notifikuj

Nový e-mail nebo článek, připomínka schůzky nebo novinky v e-shopu. Různá oznámení a notifikační zprávy jsou všude, ale nejsou stejné. Pracují na odlišném principu. Jaký je mezi nimi rozdíl, jak působí na uživatele a jak pomáhají majitelům e-shopů?

Chytré notifikace oživí web a pomáhají s nákupním rozhodováním
18.6. 2020

Chytré notifikace oživí web a pomáhají s nákupním rozhodováním

Běžný návštěvník e-shopu nevidí, kdo si web prohlíží, kdo právě nakoupil a jak byl spokojený. Přesto jsou to informace, které mohou kladně ovlivnit rozhodnutí k nákupu. Jak na web dostat zákaznickou aktivitu a zvýšit zájem o váš e-shop?

Slevománie: Jak do notifikací zapojit slevové kupóny
9.6. 2020

Slevománie: Jak do notifikací zapojit slevové kupóny

Lidé milují slevy. Běžně je svým zákazníkům doručujete přes uvítací pop-upy, úvodní slidery, push notifikace nebo přes e-mail, když se registrují do vašeho newsletteru. Když zapojíte slevy i do notifikací od Notifikuj, můžete množství konverzí zvýšit.

Sociální důkaz: Silný marketingový spojenec
28.5. 2020

Sociální důkaz: Silný marketingový spojenec

Překladatelský oříšek, pozoruhodný fenomén i nástroj vlivu. Nejen to v sobě spojuje výraz social proof, do češtiny překládaný jako sociální důkaz, sociální potvrzení nebo sociální schválení. Jak funguje a proč se vyplatí spojit s ním síly?

Jak zvýšit množství objednávek
18.5. 2020

Jak zvýšit množství objednávek

Umíte naplnit e-shop nebo nabízíte kvalitní služby, návštěvníci si vás umí najít? My je umíme přesvědčit, aby objednali ještě dnes! Chcete vědět jak?