A objednávky rostou

Blog Notifikuj: Tipy a triky pro práci s notifikacemi a inspirace pro zvýšení konverzního poměru.


23.5. 2022

Náš nový partner Retailys vám pomůže s expanzí na zahraniční trhy

Uvažujete o expanzi na zahraniční trhy? Obraťte se na našeho partnera Retailys, který z expanze udělá rychlou a příjemnou záležitost. Dobyjte světové trhy! Pro každého vlastníka e-shopu nastane jednoho dne chvíle, kdy dosáhne stropu potenciálu místního trhu a nemá už kam dál růst. Logickým řešení je expanze do zahraničí, nabídnutí zboží na další prodejních kanálech anebo obojí najednou. Pro mnohé obchodníky je tato představa spojena s ohromným množstvím peněz, práce, času a nezbytných znalostí, ale nemusí tomu tak nutně být. Typické e-shopové platformy, na kterých můžete spravovat jen 1 prodejní kanál jsou již minulostí. Dnešní doba nabízí tzv. e-commerce omnichannel řešení, a to poskytuje jako jedna z mála společností v Evropě, společnost Retailys, která...

21.12. 2021

Jakou cookies lištu zvolit pro rok 2022?

Váháte, jakou řešení zvolit pro cookies lištu, aby vyhovovalo novele zákona o elektronické komunikaci platné od 1.1.2022? Podívejte se na velké srovnání dostupných řešení. Navíc se dozvíte Pár (ne)právních tipů od Petry Dolejšové. A v neposlední řadě Vás v článku čekají tipy, jak nepřijít o více dat než je třeba.

15.12. 2021

Jak novela zákona o elektronických komunikacích ovlivní Notifikuj v roce 2022

Dne 1.1.2022 vejde v platnost novela zákona o elektronických komunikacích, která zásadním způsobem upravuje práci s cookies na webových stránkách. Nutno dodat, že podle našich informací tímto vlastně jen ČR dohání již platnou legislativu v rámci EU. Rád bych Vás proto touto cestou informoval, že jsme v Notifikuj zavedli taková opatření, abyste  Vy nemuseli téměř nic řešit a mohli dále a především pohodlně využívat notifikací na svých webech ke zvyšování konverzního poměru. Konkrétně jsme pro standardní nastavení Notifikuj odstranili veškerá cookies, pro která by bylo potřeba získání souhlasu návštěvníka stránky. Nově používáme pouze jedno funkční cookies, pro které není potřeba souhlasu návštěvníka stránky. Díky tomuto cookies si vlastně může...

30.9. 2021

Co je notifikace

Notifikace je v internetovém světě synonymem pro oznámení či upozornění. Na webu to může být například upozornění na slevovou akci formou push notifikace. Notifikací je několik druhů a často se navazují na nějakou akci. Tou akcí může být například snaha uživatele upustit stránky. Pokud takový uživatel najede kurzorem myši na křížek u prohlížeče nebo na pole pro zadání URL adresy, zobrazí se takzvaný exit pop-up. Tato vyskakovací notifikace je poslední snahou dané stránky udržet návštěvníka o něco déle. Často tak v této notifikaci dostanete nabídku slevy.   Nejenom weby využívají notifikace. Každý z Vás se jistě setkal s notifikací upozorňující na nový příchozí e-mail, nové video oblíbeného youtubera či připomenutí schůzky v 15:00. To...

11.5. 2021

Kobercový nálet, aneb jak jsem téměř zničil databázi kontaktů

Zajímalo Vás někdy, jaký dopad může mít odeslání 7 e-mailů během 20 minut každému Vašemu kontaktu? Nejspíš ano, ale báli jste se to zkusit. My už odpověď známe. Přečtěte si o našem neplánovaném experimentu.

Mobil vs počítač + tablet
26.4. 2021

Jak porovnat výsledky mobilní návštěvnosti s výsledky návštěvnosti z počítačů a tabletů

Čato se vyplatí nahlížet na data v užších souvislostech. V tomto článku naleznete návod, jak si data rozsegmentovat podle zdrojů návštěvnosti.

22.4. 2021

Velký test výsledků Notifikuj.cz u rozdílných zdrojů návštěvnosti

Notifikace nemusejí mít stejný efekt u různých zdrojů návštěvnosti. Občas mohou dokonce škodit. Udělali jsme velký test efektu notifikací na konverzní poměr u rozdílných zdrojů návštěvnosti.

Kalkulačka zisků z notifikací
9.3. 2021

Kalkulačka návratnosti Notifikuj.cz

Dlouho jste se nás na ni ptali, tak ji máte mít! Jak používat kalkulačku návratnosti?

5 tipů pro vánoční TOP nabídky
22.11. 2020

5 tipů pro vánoční TOP nabídky

Vánoce? To znamená speciální kampaně, vánoční stránky a slevy. Také reklamy, předvánoční e-mailing a obsah na sociální sítě. Spoustu práce, času a peněz. A vy chcete, aby se tahle snaha vyplatila. Jak můžete celou kampaň podpořit notifikacemi?

Jak v e-shopu zvýšit prodeje díky funkci chytrého vyhledávání
16.9. 2020

Jak v e-shopu zvýšit prodeje díky funkci chytrého vyhledávání

Šperkujete design a obrázky zboží, připravujete pro zákazníky dárečky nebo řešíte nástrahy GDPR. Zabýváte se nepřeberným množstvím vychytávek a vylepšení, kterými dovedete svůj internetový obchod k dokonalosti. A co e-shopový vyhledávač? Věnujete mu potřebnou pozornost, aby přinášel výsledky?