Článek o porovnání přínosu Notifikuj.cz pro mobilní návštěvnost a návštěvnost z počítačů a tabletů Vás zaujal a píšete nám o rady, jak si tyto výsledky vytáhnout pro svůj e-shop.
Tady máte odpověď. Krok za krokem Vám ukážeme, kde tato data najdete v Google Analytics a jak je získat přímo v Notifikuj.
Pokud pro A/B testy využíváte Google Optimize, data se Vám automaticky ukládají také do Google Analytics.
Přihlašte se do Vašeho účtu Google Analytics. V levé nabídce klikněte na “Chování” a následně na možnost “Experimenty”. Zde se zobrazí tabulka s experimenty, které máte v Google Optimize spuštěné. Vyberte ten experiment, ve kterém testujete Notifikuj.
Dále klikněte na “+ Přidat segment”
Zde zvolte možnosti “Mobilní návštěvnost” a “Návštěvnost z tabletů a počítačů”. Následně klikněte na modré tlačítko “Použít”.
Nyní si můžete jednoduše překlikávat mezi danými výběry dat a porovnávat jednotlivé výsledky.
Google Optimize je nejjednodušší a nejprůkaznější způsob, jak otestovat Notifikuj. Nevíte si s A/B testy rady? Kontaktujte naší podporu a my Vám se vším rádi poradíme.
Za pomoci A/B testů, které naleznete v aplikaci Notifikuj bohužel nelze tento pokus vytvořit. Proto doporučujeme použít Google optimize.
Vždy nahlížejte na data v užších souvislostech. Na první pohled se může zdát, že nějaká změna na e-shopu nemá takové výsledky, jaké očekáváte. V takovém případě jdete vždy do detailu dat. Může se ukázat, že Vám velice pomáhá, ale jen pro určitý zdroj návštěvnosti. U jiného může naopak škodit. Tento efekt jen málokdy poznáte v celkových výsledcích.
Vždy jsme připraveni na podpoře Vám s nastavením A/B testů pomoci.