+420 770 197 402

Jak porovnat výsledky mobilní návštěvnosti s výsledky návštěvnosti z počítačů a tabletů

Článek o porovnání přínosu Notifikuj.cz pro mobilní návštěvnost a návštěvnost z počítačů a tabletů Vás zaujal a píšete nám o rady, jak si tyto výsledky vytáhnout pro svůj e-shop.

Tady máte odpověď. Krok za krokem Vám ukážeme, kde tato data najdete v Google Analytics a jak je získat přímo v Notifikuj.

A/B test Notifikuj probíhá přes Google Optimize

Pokud pro A/B testy využíváte Google Optimize, data se Vám automaticky ukládají také do Google Analytics. 

Přihlašte se do Vašeho účtu Google Analytics. V levé nabídce klikněte na “Chování” a následně na možnost “Experimenty”. Zde se zobrazí tabulka s experimenty, které máte v Google Optimize spuštěné. Vyberte ten experiment, ve kterém testujete Notifikuj.

Dále klikněte na “+ Přidat segment”

Zde zvolte možnosti “Mobilní návštěvnost” a “Návštěvnost z tabletů a počítačů”. Následně klikněte na modré tlačítko “Použít”.

Nyní si můžete jednoduše překlikávat mezi danými výběry dat a porovnávat jednotlivé výsledky.

Google Optimize je nejjednodušší a nejprůkaznější způsob, jak otestovat Notifikuj. Nevíte si s A/B testy rady? Kontaktujte naší podporu a my Vám se vším rádi poradíme.

A/B test přímo v Notifikuj

Zde je to o něco složitější a pro test budete potřebovat dvě samostatné kampaně a dva A/B testy.

Přihlašte se do Vašeho účtu v Notifikuj. Vytvořte si dvě totožné kampaně a A/B testy. Dále přejděte na detail kampaně. Klikněte v pravé nabídce na “Kampaně” a následně na editovat u příslušné kampaně.

Přejděte do Nastavení. Zde máte možnost zvolit, na jakých zařízeních se budou notifikace zobrazovat. U kampaně, která je určená pro mobil vypněte zobrazování na počítači.
U kampaně určené pro počítače vypněte zobrazování na mobilu.

Až proběhne Váš A/B test porovnejte, jaké byly výsledky pro jednotlivá zařízení.

Poznejte svá data

Vždy nahlížejte na data v užších souvislostech. Na první pohled se může zdát, že nějaká změna na e-shopu nemá takové výsledky, jaké očekáváte. V takovém případě jdete vždy do detailu dat. Může se ukázat, že Vám velice pomáhá, ale jen pro určitý zdroj návštěvnosti. U jiného může naopak škodit. Tento efekt jen málokdy poznáte v celkových výsledcích.

Vždy jsme připraveni na podpoře Vám s nastavením A/B testů pomoci.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů