5 tipů pro vánoční TOP nabídky

Předvánoční čas je pro většinu e-shopařů nejziskovějším obdobím. Současně i obdobím nehorázně náročným a stresujícím. Nic se nesmí po***. Pardon. Všechno musí šlapat jako hodinky. Ať už jde o samotný e-shop, naskladnění a rozesílku zboží, zákaznickou podporu nebo marketing.

Právě on-line komunikace s potenciálními, ale i stávajícími zákazníky, je rozhodující faktorem úspěchu. Vznikají speciální kampaně, vánoční stránky a slevy. Pro ty se pak vytváří reklamy, předvánoční e-mailing a obsah na sociální sítě. Příprava a samotná realizace vyžaduje spoustu práce, času a peněz. Takže chcete, aby to vyšlo. Chcete, aby to přineslo peníze i loajalitu zákazníků. Prostě win-win-win.

Jak předvánoční kampaň podpořit i v notifikacích? Vcelku jednoduše:

  • Navažte na to, co připravujete.
  • Zviditelněte to, co máte nachystané.

Dobře, je to jasné. Jak by to mohlo vypadat prakticky?

1. Stránka s tipy na vánoční dárky

Není nic zákeřnějšího, než přijít na e-shop plný zboží a přesto nebýt schopen si vybrat. A tohle není otázka pohlaví. Hodně možností vede k rozhodovací paralýze a ta, bohužel, nevede k nákupu. Je potřeba to lidem usnadnit. Nabídek je spousta. To, co chybí, je čas vše detailně projít a promyslet. Právě o Vánocích je na vaší straně síla sociálního důkazu, ale i velká příležitost pomoct a nenásilně, ale jasně navést k nákupu.

Doporučení: Připravte nákupního průvodce nebo udělejte speciální stránku s dárky, kde podle pohlaví, věku nebo zájmů nabídnete omezený počet nejprodávanějších produktů. Jasně dané možnosti zvýší šanci k finálnímu rozhodnutí a dokončení objednávky právě u vás.

Jak tenhle nápad dostat do notifikace TOP nabídka?

Notifikace TOP nabídka s nej dárky
Máte na e-shopu nákupního rádce? Pozvěte na něj.
Notifikace TOP nabídka s nej dárky 2
Usnadněte lidem výběr vánočních dárků (ocení nejen muži).

2. Stránka se speciální vánoční nabídkou

Je jasné, že některým dárkům, které se rozhodneme koupit, ani za mák nerozumíme. Pro opravdové dárky totiž často saháme do oblastí, které jsou srdcovkou obdarovaných. Pouštíme se tak do neprobádaných vod a v naší neznalosti v nich můžeme snadno zahučet až po uši. Nekonečné hledání a nerozhodnost dokážou pěkně otrávit. Uuuuf.

Nápad: Vytvořte speciální balíčky či kombinace produktů, které umožní i člověku, který se v dané oblasti nepohybuje, udělat opravdovou radost. Možná, že už něco takového léta děláte. A to je supr, protože přesně tyhle pomocníky spousta z nás opravdu potřebuje, obzvlášť během Vánoc. Pokud je dáte na zvláštní stránku, snadno na ně můžete upozornit nejen v reklamě, ale i v notifikaci.

Notifikace TOP nabídka s výběrem top dárků
Vy víte nejlíp, jaké BEST OF nabídky právě teď máte.

3. Výhody jen pro registrované/ odběratele newsletteru

Také napjatě čekáte, co vám z e-shopu, který už pár týdnů či měsíců sledujete, přijde zajímavého právě teď, před Vánoci? Je nezpochybnitelné, že e-mailová databáze je poklad. Tedy pokud ji máte, kvalitně ji rozšiřujete a pravidelně s ní komunikujete. Jestli jste celý rok poctivě pracovali na vašem mailing listu, v období Vánoc dostáváte skvělou příležitost zúročit svou investici.

Předvánoční zprávy by měly nabídnout něco extra, něco, čemu se jen těžko odolá. A to je další důvod, proč nepřestat lákat k registraci. Čím můžete zaujmout?

  • Slevové kupony pro levnější poštovné;
  • Balíčky produktů připravené jen pro registrované (v omezeném množství za zajímavou cenu);
  • Podpultovky = poslední kousky, které na e-shopu už nejsou;
  • Možnost rezervace zboží na určitou dobu tím, že se vloží do košíku atp.

Ať máte v rukávu jakoukoliv jinou výhodu, TOP nabídka to za vás může zviditelnit a potenciálního zákazníka rovnou poslat na registrační stránku. Pak už je to na vás a vašem promyšleném e-mailingu.

Notifikace TOP nabídka s důvodem k registraci
Nalákejte na menší nákupy snížením limitu dopravy zdarma.
Notifikace TOP nabídka s důvodem k registraci 2
Více času na nákup využijte jako důvod k registraci.

4. Soutěže a dárky na sociálních sítích

Trávíme tam tolik času… Jde jen o to, jestli i na té vaší stránce. Aby to tak bylo, musíte nám dát důvod. Je fakt, že vytvořit lákavý, hravý a šťavnatý obsah pro sociální sítě, který bude víc a víc přitahovat lidi, není úplně snadné. Kolem Vánoc to bude o něco snadnější, když vymyslíte mini soutěže a dárečky jen pro fanoušky na sítích. A abyste je měli komu rozdat, můžete právě na tuhle aktivitu potenciální zákazníky nalákat.

Doporučení: Pozvěte k vánočně laděnému obsahu přímo ze svého e-shopu. Aktivně! Ne až někde z patičky webu. V notifikaci nebuďte zbytečně obecní ani tajemní. Podobně jako v případě registrace, napište konkrétní obsah nebo výhodu, kterou chystáte na Facebook nebo Instagram.

Notifikace TOP nabídka s vánočním Facebook soutěží
Vánoční soutěž? Pozvěte v notifikaci přímo na Facebook příspěvek.

5. Mimořádná otevírací doba

Mají otevřeno i o víkendu? Mohu si zboží z e-shopu vyzvednout i na prodejně? Pro jaké objednávky garantují doručení do Vánoc? Otázky, které těsně před Štědrým dnem řeší každý nakupující. Možná je už máte někde sepsané a vyřešené. Možná, že tyto informace ukazujete ve slideru na úvodní stránce. Půl práce hotovo. Ale v moment, kdy zákazník nakupuje a vybírá různé zboží třeba i s různou délkou doručení, potřebuje mít rychle jasno.

I tady vám pomůže TOP nabídka, ve které shrnete to podstatné anebo odkážete na stránku s dopravou ve vánočním čase, kde zákazníci přehledně najdou pravidla pro včasné doručení a další detaily nákupu, které se hodí vědět (třeba vrácení nevhodného zboží).

Notifikace TOP nabídka s vánoční provozní dobou
Otevřeno do poslední chvíle? Přidejte i důvod, proč by měli zákazníci přijít.

Už máte jasno, jak využijete TOP nabídku pro předvánoční období?
Podělte se do komentářů.

Pomáháme vám získat z vaší návštěvnosti více objednávek, poptávek a registrací tím, že zobrazíme na webu notifikace s různými událostmi vašich návštěvníků a zákazníků.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů