Push notifikace versus Notifikuj

Různá oznámení a notifikační zprávy jsou běžnou součástí našeho života. Jsou všude – v mobilu, e-mailu i v prohlížeči. Upozorní nás na doručený e-mail, nově zveřejněná videa nebo články, včas připomenou schůzku v 15:00 a ty úplně nejoblíbenější potvrdí přijatou platbu. Mohou nás ale také informovat o novinkách v e-shopu, aktuálních slevách nebo o množství lidí, kteří si prohlíží produkt.

Jaké jsou mezi notifikacemi rozdíly a jak to využít pro vlastní marketing?

Jak fungují push notifikace

Dovolili jste e-mailovému klientovi upozorňovat na doručenou poštu nebo jste na e-shopu v malém pop-upu odsouhlasili posílání novinek? Pak jste dali zelenou právě push notifikaci.
Zásadním momentem pro push notifikace je přihlášení k jejich odběru. Bez vašeho aktivního potvrzení by se zobrazovat neměly. Potom už ale nemusíte mít otevřenou danou stránku a na obrazovce nebo displeji vám oznámení kdykoliv vyskočí. Aplikace a weby upozornění posílají přímo do vašeho zařízení, tedy jakmile jste online.

Akční nabídky, novinky v e-shopu, blogový článek nebo nedokončená objednávka. Push notifikace vás vrátí i do opuštěného košíku. Jejich cílem je přitáhnout vaši pozornost zpět k webu nebo aplikaci, kde jste dali k zobrazování upozornění souhlas.
Protože se ale ukazují podle toho, kdy jsou autorem odeslány (nebo naplánovány), mohou vás často vyrušit i ve zcela nevhodném okamžiku – třeba při sledování oblíbeného seriálu. Pak je bez zájmu zavřete a jejich obsah tak vyšumí do prázdna.

Není notifikace jako notifikace

Je jasné, že čeho je moc, toho je příliš.
Pod palbou různých informačních a prodejních upozornění je čím dál těžší opravdu zaujmout. K vašim zákazníkům pravděpodobně doputuje mnohem méně takto realizovaného obsahu než byste chtěli.

Notifikace na web od Notifikuj pracují s návštěvníky jinak.
Jejich kouzlo spočívá v efektivně uchopeném psychologickém fenoménu. Můžete je využít samostatně nebo jako zajímavého spoluhráče zmíněných push notifikací a dalších nástrojů zvyšujících návštěvnost. 

Jak fungují notifikace Notifikuj

Oznámení od Notifikuj nepotřebují, aby se k jejich zobrazování návštěvník přihlásil. Ukazují se samy tak, jak si je nastavíte.
Stejně jako push notifikace i tyhle umí upozornit na slevy, novinky nebo pozvou k soutěžení na Facebooku. Navíc ale mapují dění na webu a ukáží statistiky o aktuální nebo proběhlé návštěvnosti, informace o dokončených objednávkách či registracích jiných zákazníků a také nejlepší spotřebitelské recenze.

Aby takové informace měly smysl a správný účinek, je potřeba je komunikovat v okamžiku, kdy se zájemce zabývá výběrem zboží či služeb. Proto se zobrazují výhradně při návštěvě webu, na kterém jsou nastaveny.

Notifikace s reálnými daty zákazníka aktivně vedou a podporují během rozhodovacího i nákupního procesu. Průběžně mu poskytují důkaz o tom, že nenakupuje sám a že e-shop, který si vybral, je důvěryhodný a oblíbený.

Notifikace Notifikuj Push notifikace
Zobrazují se jen na webuZobrazují se kdykoliv, když je odběratel online
Zobrazují se automatickyK odběru notifikací se přihlašuje
Zastavení zobrazování je přímo v notifikaciZastavení doručování je v prohlížeči / na stránce, kde byl udělen souhlas
Zobrazují aktivity uskutečněné na webu a marketingové pobídkyZobrazují marketingové pobídky
Vedou návštěvníka k dokončení objednávkyVrací návštěvníka na web k požadované akci

Proč Notifikuj zabírá

Klíčem k úspěchu je výše zmíněný důkaz, tzv. sociální důkaz (social proof). Tento psychologický jev odkazuje ke konformitě. K naší tendenci posuzovat chování ostatních jako správné a jednat podle jejich vzoru. Zmíněný mechanismus lidstvu pomohl přežít. Dnes nám poskytuje tolik milované pohodlí v jednoduchém a rychlém řešení.

Do karet hraje i fakt, že vůči impulzům z okolí býváme nejcitlivější a nejvnímavější při rozhodnutích, ke kterým nám chybí potřebná jistota a informace. V takové situaci se návštěvník online světa ocitá často, velmi často. Známe to všichni. Na zboží si nemůžeme sáhnout, ani se poradit. Neznáme prodejce nebo poskytovatele služby a obáváme se špatného rozhodnutí. Možná oprávněně, ale kdo ví. Nenakoupit je tak snadné…

Tím se dostáváme ke kouzlu Notifikuj. Notifikace slouží jako pomocná ruka a cílený rádce. Šikovně naservírované informace přijdou víc než vhod – nenechají vaše zákazníky tápat a zůstat nerozhodně stát těsně před pokladnou. Je snadnější a rychlejší následovat rozhodnutí druhých, než složitě vyhodnocovat situaci s omezeným množstvím informací: Ostatní tady nakupují? Jsou spokojení? OK, nakoupím taky. A mám to vyřešené!

Zvyšte množství dokončených objednávek

Notifikace působí na uživatele, když uvažují o nákupu zboží nebo objednání služby, a tak zvyšují šanci na dokončení akce.
Chcete je také zkusit?

Vytvořte si účet a za deset minut si nastavíte vše potřebné pro zobrazení posledních objednávek, recenzí nebo návštěvníků na webu. Pak už se můžete těšit na výsledky. Prvních 14 dní máte na zkoušku zdarma.

Pomáháme vám získat z vaší návštěvnosti více objednávek, poptávek a registrací tím, že zobrazíme na webu notifikace s různými událostmi vašich návštěvníků a zákazníků.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů