Lidé milují slevy. Kdykoliv a kdekoliv.
Běžně je svým zákazníkům doručujete přes uvítací pop-upy, úvodní slidery, push notifikace nebo přes e-mail, když se registrují do vašeho newsletteru.
Pokud vám tohle všechno funguje, zapojte ještě notifikace od Notifikuj a posuňte konverze na vyšší úroveň. Nechte je pracovat pro vás a získejte tak další prostor pro okamžité doručení vaší slevy, a to přímo v okamžiku, kdy máte na webu koupěchtivého, ale možná trochu nerozhodného zájemce.
V nabídce notifikací si klienti rychle oblíbili jedno specifické oznámení, které si mohou kompletně přizpůsobit podle vlastních představ. Říkáme mu TOP nabídka a otextováním na míru můžete i vy ze své marketingové strategie získat maximum. Například pro slevy a výhodné nabídky se hodí skvěle!
Jak to vypadá v praxi?
Nejjednodušší způsob, jak odprezentovat návštěvníkům e-shopu univerzální slevový kód, je přes TOP nabídku v hlavní kampani. Pop-up každý zavře, ale notifikace se bude dynamicky zobrazovat po celou návštěvu e-shopu.
Slevový kód napište přímo do notifikace s jednoduchou informací o připravené nabídce a nechte ji opakovaně zobrazovat na celém webu. Třeba takhle >
I to notifikace umí. Pokud máte zlevněné zboží jen ve vybrané kategorii a na jiné uplatnit slevu nelze, není vhodné zobrazovat slevový kód všem návštěvníkům, aby nebyli zbytečně zklamaní. Naopak je žádoucí zobrazit jej pouze v té dané kategorii.
Toto nastavení už není o notifikaci jako takové, ale o nastavení zobrazení kampaně a její sladění s jinou. Jak na to? V hlavní kampani zakažte zobrazení na určitých stránkách nebo stromu stránek (pozn. v kampani krok 3 – Zobrazení) a pro tyto stránky vytvořte novou kampaň, která bude k zobrazení výhradně na těchto stránkách. Kampaně mohou být obsahem dalších notifikací totožné. Jediné, co bude v každé jiné, je text přidané TOP nabídky se slevovým kódem.
Zavázat si zákazníka k dalšímu nákupu přes následnou slevu je vcelku oblíbená taktika. Také ji využíváte? Kupon na slevu většinou doručíte na získanou e-mailovou adresu v newsletteru po nákupu. Ten ale může zapadnout.
Co kdybyste slevový kód zobrazili už na děkovací stránce? Co kdyby ho vaši zákazníci znali dřív, než jim ho odešlete na e-mail? Synergický marketingový efekt využití více cest pro předání stejné informace šikovně posiluje povědomí o výhodách, které pro své zákazníky máte.
Máte nastavenou automatickou e-mailovou rozesílku s tipy a nabídkami pro registrované klienty? Notifikace TOP nabídky vám pomůže přitáhnout pozornost, aby vaše e-maily našly více příjemců. Čas i peníze vložené do e-mail marketingu se vám vrátí v průběžně rostoucí databázi.
Kromě textu můžete v notifikaci zobrazit i aktivní odkaz.
Napište hlavní důvod, proč se u vás registrovat, a zaujatého návštěvníka ihned pošlete na registrační stránku, kde se dozví víc a své přihlášení může dokončit.
TIP: V kampani lze aktivovat až 5 TOP nabídek. Pobídka k registraci může být stálicí v hlavní kampani a poté k ní přidáte další možnosti slev nebo výhodných nabídek dle aktuální situace.
I bez slevových kódů a kupónů se vyplatí zapojit TOP nabídky do svých aktivit. Vytvořte notifikaci, ve které pošlete své potenciální zákazníky na slevovou stránku. Je jedno, zda jde o výprodej nebo speciální nabídku určitého zboží. Stačí krátká úvodní informace a zákazníci se jednoduše dostanou tam, kde je chcete mít.
Zapojte do svých kampaní TOP nabídky i další osvědčená oznámení od Notifikuj a zvyšte tak účinnost své marketingové strategie.
Vyzkoušejte to ještě dnes a pak jen sledujte výsledky – prvních 14 dní zcela zdarma >
Notifikuj sama používám a je super.