Speciální nabídky, výprodeje, slevy na první nákup nebo extra výhody pro registrované. To je jen malý vzorek možností, jak upoutat a přesvědčit návštěvníka, aby vašemu e-shopu věnoval více pozornosti, prošel si ho a nakonec i nakoupil.
Cest, jak tyto informace dostat k potenciálnímu zákazníkovi včas a dostatečně viditelně, je vícero. Nejčastěji jsou to úvodní slidery, oznamovací lišty nebo pop-upová okna (ať už vítací nebo ta, která zastaví návštěvníka těsně před opuštěním webu). Ne vždy se ale tohle všechno pro vaše informace hodí. Ne vždy se to hodí na každou stránku. Užitečným doplnením nebo náhradou jsou webové notifikace.
Notifikace, ve kterých zobrazíte různé marketingové informace přímo na vašich stránkách, už dobře znáte. Jejich cílem je zaujmout nerozhodné návštěvníky, podpořit je v nákupu a mimo jiné jim dát pocit, že na webu nejsou sami.
Většina notifikací vzniká na základě jasně dané aktivity nebo události, např. zobrazení počtu lidí na stránce nebo celém webu, informace o poslední dokončené objednávce nebo nové registraci. V případě TOP nabídky je ale spouštěčem váš vlastní nápad. Záměr zůstává stejný, ale provedení dostává novou sílu. Upozornění na konkrétní konkrétní zboží, speciální slevovou nabídku nebo výhody registrace je totiž velmi efektivním spoluhráčem základních notifikací.
Jak si vytvoříte jedinečnou notifikaci TOP nabídky:
S notifikací TOP nabídky můžete dotáhnout vaše marketingové strategie k dokonalosti. A tím nemyslíme jen návratnost reklamy, ale šikovné vedení návštěvníka vaším e-shopem až na děkovací stránku po dokončené objednávce.
Možností je spousta, tak čím začít? Než si ujasníte, co všechno byste rádi zobrazovali v TOP nabídkách v návaznosti na vaše prodejní kampaně, můžete teď hned vyzkoušet to nejjednodušší.
1. Upozorněte na vlnu slev a výprodejů
Ty nejlepší nabídky jsou často v hlavním slideru nebo prvním pop-upu. Co kdybyste ale na výprodej upozornili i tam, kam zákazníci často přichází z vyhledávačů nebo srovnávačů cen? Co kdybyste vaše slevy efektivně prezentovali až ve vhodné fázi nákupu nebo v určité kategorii produktů?
Vytvořte si TOP nabídku s jasnou zprávou o výprodeji či slevě a přes odkaz v notifikaci přesměrujete návštěvníka na daný produkt nebo speciální podstránku a je to.
2. Speciální výhody jen pro registrované
Máte věrnostní program s tajnou nabídkou jen pro zákazníky? Chcete více upozornit na výhody registrace ve vašem e-shopu? Ať už pro své věrné zákazníky chystáte speciální nabídky, nové produkty s předstihem nebo množstevní slevy za pravidelné nákupy, návštěvník, který vás ještě nezná, to může snadno přehlédnout.
Nalákejte budoucího zákazníka na jedinečnou výhodu notifikací typu TOP nabídka a elegantně ho nasměrujte na registrační stránku.
3. Vypíchněte TOP produkt
Nejkupovanější? Nejlevnější? Nejoblíbenější? Nejzajímavější? Nejčerstvější? Je na vás, kterým NEJ svého zákazníka přesvědčíte. Otázka totiž není, zda vůbec tuto notifikaci vybrat, ale spíše CO v ní efektivně prezentovat 🙂
Ulehčete vašim potenciálním zákazníkům rozhodování a nabídněte jim místo váhání konkrétní možnost přes TOP nabídku. Nenechte si pro sebe hlavní výhodu nebo důvod, proč se o produkt zajímat, a přes odkaz pošlete zájemce na produktovou stránku, kde zjistí víc a zboží si rovnou přidají do košíku.
Máte vlastní nápady, jak využít TOP nabídky i pro váš sortiment?
Pusťte se do toho ještě dnes a nepřicházejte už zbytečně o další plné košíky a dokončené objednávky. Nastavení zvládnete rychle a bez programátora. Prvních 14 dní máte na vyzkoušení zcela zdarma >>>