Ceník tarifů NOTIFIKUJ

Vyberte si nejlepší tarif a užijte si 14 dní na zkoušku ZDARMA.
Orientujte se podle počtu návštěvníků stránek.

START
390 Kč / měsíc*
do 5.000 unikátních návštěv měsíčně
Neomezeně domén
Neomezeně notifikací
Přizpůsobení notifikací
Aktuální návštěvníci
Poslední objednávky
Poslední registrace
Souhrnné statistiky
Recenze a hodnocení
TOP nabídky
Prioritní podpora
BASIC
790 Kč / měsíc*
do 12.000 unikátních návštěv měsíčně
Neomezeně domén
Neomezeně notifikací
Přizpůsobení notifikací
Aktuální návštěvníci
Poslední objednávky
Poslední registrace
Souhrnné statistiky
Recenze a hodnocení
TOP nabídky
Prioritní podpora
PROFI
2.490 Kč / měsíc*
do 50.000 unikátních návštěv měsíčně
Neomezeně domén
Neomezeně notifikací
Přizpůsobení notifikací
Aktuální návštěvníci
Poslední objednávky
Poslední registrace
Souhrnné statistiky
Recenze a hodnocení
TOP nabídky
Prioritní podpora

* Při objednávce ročního tarifu máte 2 měsíce zdarma (platíte jen 10 měsíců).
Uvedené ceny jsou bez DPH.

Potřebujete vyšší tarif?

Potřebujete více než 50.000 návštěv za měsíc? Připravíme vám plán na míru.

Nejčastější otázky a odpovědi než začnete

Co je unikátní návštěvník?

Unikátní návštěvník je označení pro návštěvu, která přišla na vaší webovou stránku v určitém časovém období (v našem případě 1 měsíc). Další návštěva stejné osoby se do statistik ve vybraném období znovu nezapočítává.
Unikátní návštěvy za měsíc určují volbu vašeho tarifu.

Jak si vybrat správný tarif?

Kredity v každém tarifu jsou počítány podle unikátních návštěv za měsíc. Tj. 1 kredit = 1 unikátní návštěvník.
Nejjednodušším vodítkem pro výběr může být množství kreditů, které jste vyčerpali během testovacího období (pokud jste Notifikuj na web nasadili). Nezapomeňte výsledný rozdíl zdvojnásobit, abyste získali celkový objem kreditů pro měsíční tarif.
Další možnost je podívat se do Google Analytics a vyfiltrovat si statistiky unikátních návštěv za posledních 30 dní, anebo vzít měsíční průměr za poslední rok. Výsledné číslo je hodnota pro výběr vhodného tarifu.

Kdy se zobrazí první notifikace?

Jakmile se na vašem webu stane potřebná akce.
Když si vytvoříte účet, nastavíte marketingový Pixel a spustíte první kampaň např. se zobrazováním objednávek, v okamžiku prvního prodeje se začne na webu zobrazovat oznámení o nákupu. Spustit kampaň zvládnete do 5 minut – tolik vás dělí od první notifikace.

Jak napojím Notifikuj na web?

Velmi jednoduše. Po registraci Uživatelského účtu získáte unikátní marketingový kód, který vložíte do hlavičky svého webu nebo e-shopu. Některá e-shopová a webová řešení pro nás připravila speciální moduly, takže je nasazení ještě jednodušší.
Seznam realizovaných řešení najdete zde >>>

Nemáte tu propojení mého systému, bude Notifikuj fungovat?

Pravděpodobně ANO. Je ale nutné zjistit, zda můžete zobrazovat všechny notifikace, které chcete. Vytvořte si účet zdarma a zkuste to.

Mám vlastní webové řešení/e-shop na míru, jak Notifikuj napojím?

Postup je stále stejný: buď vy nebo váš IT vložíte na web unikátní marketingový kód (Pixel), který získáte po registraci účtu u Notifikuj. Po první návštěvě webu dojde k synchronizaci s aplikací. Pokud vše proběhne správně, uvidíte svou stránku v přehledu zachycených webů ve svém Uživatelském účtu.

Jak zjistím, že mi Notifikuj zvyšuje konverze?

Přínos Notifikuj si můžete změřit přes reálný A/B test. Nejdříve vytvořte kampaň a ověřte, že se notifikace zobrazují, pak máte 2 možnosti.
1) Přes Google Optimize můžete nastavit A/B test. Skvělý návod k testu sepsal na svém blogu Daniel Nytra - článek zde >.
2) Vytvoříte si A/B test přímo v aplikaci a máte to všechno hezky na jednom místě.

Mohu do účtu Notifikuj nahrát seznamy s nákupy?

Notifikuj to neumožňuje. Chceme se vyhnout podvodům, proto notifikace odráží výhradně reálná data od okamžiku spuštění Notifikuj na vašem webu.
Žádné nahrané seznamy. Podporujeme férové podnikání.

Je možné vytvořit falešné notifikace?

Ne! Takhle naše aplikace nefunguje. Nechceme manipulovat vaše zákazníky (a vy určitě také ne). Na webu zobrazujeme jen to, co se skutečně stalo. Pokud na webu nedochází k žádné aktivitě, aplikace nemá žádná data k zobrazení a vy do tohoto procesu můžete zasáhnout jedině tím, že se postaráte o své podnikání a reklamu. Žádné umělé zásahy neumožňujeme.

Co všechno mohu v notifikacích na webu zobrazovat?

Aktuálně máte k dispozici 6 typů notifikací. Kromě nejoblíbenějších notifikací o nákupech, můžete zobrazit i aktuální počet návštěvníků stránek nebo množství registrací do e-shopu nebo newsletteru. Souhrnné statistiky zobrazují data za určité období zpětně a mají 4 varianty (objednávky, registrace, návštěvy a stránky). Ke zvýšení prodejů skvěle pomáhají recenze a hodnocení zákazníků z Heuréka (CZ i SK) anebo Zboží.cz, které vám šikovně a autenticky rozhýbou nerozhodné návštěvníky. TOP nabídky jsou plně editovatelná notifikace bez návaznosti na akci na webu. Zde máte zcela volné pole působnosti pro různé typy sdělení (sleva, výprodej, pozvánka na FB atp.).

Začněte svých 14 dní zdarma

Přesvědčte se sami, jak užitečné jsou notifikace i pro vaše podnikání.

Snadné nastavení • Spustíte během 5 minut