Představte si...

že byste zvýšili váš měsíční obrat, tedy pravděpodobně i zisk o 7–18 %.

Jakou částku Vám to přinese?
Máte jí v hlavě?
Porovnejte výsledek s našimi tarify

Ceník tarifů NOTIFIKUJ

Vyberte si nejlepší tarif a užijte si 14 dní na zkoušku ZDARMA.
Orientujte se podle počtu návštěvníků stránek.

START
390 Kč / měsíc*
do 5.000 unikátních návštěv měsíčně
Neomezeně domén
Neomezeně notifikací
Přizpůsobení notifikací
Aktuální návštěvníci
Poslední objednávky
Poslední registrace
TOP nabídky
Souhrnné statistiky
Recenze a hodnocení
Prioritní podpora
BASIC
790 Kč / měsíc*
do 12.000 unikátních návštěv měsíčně
Neomezeně domén
Neomezeně notifikací
Přizpůsobení notifikací
Aktuální návštěvníci
Poslední objednávky
Poslední registrace
Souhrnné statistiky
Recenze a hodnocení
TOP nabídky
Prioritní podpora
PROFI
2.490 Kč / měsíc*
do 50.000 unikátních návštěv měsíčně
Neomezeně domén
Neomezeně notifikací
Přizpůsobení notifikací
Aktuální návštěvníci
Poslední objednávky
Poslední registrace
Souhrnné statistiky
Recenze a hodnocení
TOP nabídky
Prioritní podpora

* Při objednávce ročního tarifu máte 2 měsíce zdarma (platíte jen 10 měsíců).
Uvedené ceny jsou bez DPH.

Potřebujete vyšší tarif?

Potřebujete více než 50.000 návštěv za měsíc? Připravíme vám plán na míru.

Nejčastější otázky a odpovědi

Co všechno můžete v notifikacích zobrazovat?

Aktuálně máte k dispozici 6 typů notifikací. Kromě nejoblíbenějších notifikací o nákupech, můžete zobrazit i aktuální počet návštěvníků stránek nebo množství registrací do e-shopu nebo newsletteru. Souhrnné statistiky zobrazují data za určité období zpětně a mají 4 varianty (objednávky, registrace, návštěvy a stránky). Ke zvýšení prodejů skvěle pomáhají recenze a hodnocení zákazníků z Heuréka.cz anebo Zboží.cz, které vám šikovně a autenticky rozhýbou nerozhodné návštěvníky. TOP nabídky jsou plně editovatelná notifikace bez návaznosti na akci na webu. Zde máte zcela volné pole působnosti pro různé typy sdělení (sleva, výprodej, pozvánka na FB atp.).

Budou notifikace fungovat i na vašem webu?

Ano. Ty nejznámější a nejpoužívanější webové platformy máme plně integrované a podle preferencí klientů přidáváme další. Seznam realizovaných řešení najdete zde >>>

Jak vybrat správný tarif?

Kredity v každém tarifu jsou počítány podle unikátních návštěv za měsíc. Nejjednodušším vodítkem pro výběr může být množství kreditů, které jste vyčerpali během testovacího období (pokud jste Notifikuj na web nasadili). Nezapomeňte výsledný rozdíl zdvojnásobit, abyste získali celkový objem kreditů pro měsíční tarif. Další možnost je podívat se do Google Analytics a vyfiltrovat si statistiky za posledních 30 dní, anebo vzít měsíční průměr za poslední rok. Výsledné číslo je hodnota pro výběr vhodného tarifu.

Co je unikátní návštěvník?

Unikátní návštěvník je označení pro návštěvu, která přišla na konkrétní webovou stránku v určitém časovém období (v našem případě 1 měsíc). Další návštěva stejné osoby se do statistik v tomto období již nezapočítává. Pro započítání návštěvy není důležitá délka doby strávená na webu, čas opuštění nebo dokončení požadované akce (objednávka, registrace atp.)

Kdy se zobrazí první notifikace?

Jakmile se na vašem webu stane potřebná akce. Když si vytvoříte účet, nastavíte marketingový Pixel a potvrdíte kampaň např. se zobrazováním objednávek, v okamžiku prvního prodeje se začne na webu zobrazovat oznámení o nákupu. Spustit kampaň zvládnete do 5 minut – tolik vás dělí od první notifikace.

Je možné do vašeho účtu nahrát seznamy s nákupy?

Notifikuj to neumožňuje. Je jasné, že za sebou máte už pěkný seznam prodejů, o kterých naše aplikace neví. I když by bylo fajn zobrazit je, nejde to. Chceme se vyhnout podvodům a proto notifikace odráží výhradně reálná data od okamžiku spuštění. Žádné nahrané seznamy. Podporujeme férové podnikání a tohle je nejjednodušší způsob, jak toho dosáhnout.

Je možné vytvořit falešné notifikace?

Ne! Takhle naše aplikace nefunguje. Nechceme manipulovat vaše zákazníky. Na webu zobrazujeme jen to, co se skutečně stalo. Buď prodáváte nebo ne. Pokud ne, aplikace nemá žádná data k zobrazení a vy do tohoto procesu můžete zasáhnout jedině tím, že se postaráte o své podnikání a reklamu. Žádné umělé zásahy neumožňujeme.
Hrajeme fér a stejná pravidla ctí i naše aplikace.