E-shop s hračkami: Jak se nám podařilo navýšit konverzní poměr e-shopu o více než 17 % za 14 dní?!

E-shop prodává loutková divadla převážně pro děti předškolního a školního věku. Hlavní cílové skupiny jsou rodiče a prarodiče. Test notifikací jsme záměrně prováděli v únoru, kdy výsledky nemohla ovlivnit sézónost (Vánoce atd.).
Návštěvnost je na e-shop vedena ze všech tří hlavních propagačních kanálů (Facebooku, Google, SKlik).
Co jsme tedy přesně udělali?
Testovací období jsme si rozdělili na dva čtrnáctidenní bloky. Prvních 14 dní jsme (4.2.2021 - 18.2.2021) jsme na e-shopu neprováděli žádné změny, abychom měli relevantní data za klasické období. 19.2.2021 jsme na e-shop nasadili Notifikuj a začali zobrazovat 4 typy notifikací: Poslední objednávky, Souhrnné statistiky, Recenze a hodnocení z Heuréky, TOP nabídka.

U TOP nabídky jsme návštěvníkům ještě více zdůraznili, co naše produkty přinesou jejich dětem. Dále bych Vás chtěl upozornit na drobnou, ale velice důležitou úpravu u notifikace souhrnné statistiky. Zde jsme oslovili přímo naší cílovou skupinu, tedy rodiče.
Výsledky po 14 dnech testování Notifikuj
- Konverzní poměr se zvýšil o 17,74 %.
- S notifikacemi je dokončených objednávek o 10,11 % více.
- Tržby se zvýšily o 12,05 %.

Notifikace prokazatelně zvýšily nejdůležitější sledované metriky a proto jsme se rozhodli Notifikuj na
e-shopu nechat i nadále.
Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.
Vyzkoušejte notifikace i vy
Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.
Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.
Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování