Web o výcviku psů: Zvýšení konverzního poměru o 36,51 %
Jedná se o web, který je zaměřen na techniky k výchově psů. Web nabízí webináře a prodává vlastní knihu, v rámci níž radí, jak mít doma spokojeného psa.
Jak testování probíhalo?
A/B test byl spuštěn na 8 dní v rámci zkušebního tarifu zdarma. Cílem testu bylo porovnat konverzní poměr registrací s variantou bez notifikací a s notifikacemi.
Při testování byly spuštěny 3 typy notifikací. Konkrétně se jednalo o Poslední události - objednávky, Aktuální návštěvníci a Souhrnné statistiky návštěvnosti.
Výsledky testování
Výsledky A/B testu?
-
Konverzní poměr se zvýšil o 36,51 %.
Prodejní stránce s e-knihou se podařilo zvýšit konverzní poměr téměř o 1,0 %. To je skvělý výsledek a zároveň důkaz, že Notifikuj není pouze pro e-shopy. Efekt sociálního důkazu funguje na všech webech, na kterých je žádoucí, aby návštěvník udělal požadovanou akci.
Ať už je to registrace nebo nákup, sociální důkaz funguje a služba zprostředkující prodej na internetu je toho zářným důkazem.
Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.
Vyzkoušejte notifikace i vy
Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.
Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.
Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování