E-shop s oblečením: Zvýšení konverzního poměru o 5,28 % za 10 dní!

E-shop pro všechny sestřičky a doktory, kteří si chtějí pořídit zdravotnickou košili, kterou nikdo jiný z oddělení nemá – s designy od psíků až po Santa Clouse.
Jak test probíhal?
Na e-shopu jsme spustili testovací kampaň od 17.2.2021 do 26.2.2021. Samotnou kampaň tvořila série 4 notifikací: poslední objednávky, aktuální návštěvy, souhrnné statistiky návštěv a TOP nabídka.
V notifikaci objednávky jsme použili personalizovaný text „má svoju košeľu". Notifikace TOP nabídka
upozorňuje návštěvníky na slevovou akci a přes odkaz v notifikaci si lze nabídku pohodlně prokliknout.
Výsledky přímo z Notifikuj
- S notifikacemi je konverzní poměr vyšší o 5,28 %.
- Zvýšení celkového množství zobrazených stránek.

Obě testované varianty zaznamenaly téměř totožnou návštěvnost a zobrazení stránek. Díky tomu se zvýšila vypovídající hodnota našeho testu, který tak lze hodnotit jako úspěšný.

Při vyhodnocování testu jsme si v Google Analytics všimli, že došlo také ke snížení míry okamžitého opuštení e-shopu. Což je dalším pozitivním výsledkem testu.
Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.
Vyzkoušejte notifikace i vy
Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.
Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.
Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování