Saas služba: O 17,8 % vyšší konverzní poměr

Jedná se o nejpoužívanější SEO nástroj v ČR, který slouží k monitoringu pozic klíčových slov ve vyhledávačích, k analýze hledanosti výrazů, k návrhu klíčových slov, analýze URL i PPC kampaní.
Nástroj také slouží k analýze konkurence, jejich pozici ve vyhledávání, k analýze obsahu stránky a technickému SEO.
Jak testování probíhalo?
Testování probíhalo celkem 15 dní, kdy jsme na webu spustili kampaň s notifikacemi. Konkrétně se jedná tyto typy notifikací: Poslední registrace, Aktuální návštěvníci, Souhrnné statistiky a TOP nabídka.
Všechny notifikace jsme personalizovali tak, aby oslovovaly přímo naší cílovou skupinu, tedy podnikatele a marketéry. V TOP nabídce jsme nabízeli SEO konzultaci zdarma.

Výše zmíněné notifikace jsou na stránkách nástroje stále aktivní. Při aktualizaci notifikací pracujeme především s TOP nabídkou, kde zobrazujeme aktuální slevy a zajímavé nabídky. Toto se nám osvedčilo, jako výborná cesta, jak s promoakcemi oslovit maximální počet návštěvníků.
Výsledky testování
Výsledky A/B testu?
-
Konverzní poměr se zvýšil o 17,8 %.
-
Počet objednávek je vyšší o 17,4 %.

Pro testování jsme zvolili Google Optimize. Výsledky z A/B testu hovoří jasně pro variantu s notifikacemi. Zvýšení konverzního poměru o 17,8 % je velice dobrým výsledkem.
Výsledek je sice super, ale mohl by se zdát až moc abstraktní. Proto jsme se rozhodli spočítat, o kolik se nám přesně zvýší tržby. Pro výpočet jsme vycházeli z tržeb prvoplátců, kteří během prvních 10 měsíců roku 2020 nástroj zakoupili. Získali jsme tak průměrné měsíční tržby z tohoto segmentu. Následně jsme z tohoto čísla vypočítali, o kolik se zvýši tržby při zvýšení konverzního poměru o 17,8 %.

Vyšlo nám, že po nasazení Notifikuj získáme od prvoplátců o 11 332 Kč na tržbách každý měsíc navíc. Což není zanedbatelná částka a je potřeba si uvědomit, že většina z těchto nových klientů u nástroje zůstane i pro další měsíce, kdy budou své členství pravidelně obnovovat.
Po analýze výsledků nasazení Notifikuj jsme se rozhodli, že notifikace budeme na našich stránkách zobrazovat i nadále. Poměr cena výkon zde hovoří jasně pro Notifikuj a zbytečně bychom se připravovali o nové objednávky, pokud bychom Notifikuj nepoužívali.
Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.
Vyzkoušejte notifikace i vy
Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.
Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.
Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování