E-shop s ložním prádlem: Zvýšení konverzního poměru o 4,58 % zvedlo tržby o 261 000 Kč měsíčně
E-shop prodávající ložní doplňky (prostěradla, povlečení, polštáře a přikrývky) a další doplňky do bytu.
Jak testování probíhalo?
Na e-shopu jsme spustili testovací kampaň v období 24.9.2021 - 24.10.2021. Schválně jsme zvolili delší testovací období, abychom nasbírali maximální množství relevantních dat. Samotná kampaň byla tvořena 4 typy notifikací: poslední objednávky, recenze Heuréka, souhrnné statistiky návštěv a TOP nabídka.
V notifikaci TOP nabídka byly komunikovány výhody nákupu, jako jsou: možnost vrácení zboží do 60 dnů zdarma, vrácení zboží přes podací místo Zasílkovna zdarma, nabídka produktů za akční ceny.
Výsledky testování
Výsledky prvního srovnávacího testu?
- Konverzní poměr se zvýšil o 4,58 % %.
- Měsíční tržby s Notifikuj vzrostly o 261 000 Kč.
Takové zvýšení konverzního poměru má u takto velkého e-shopu za následek vysoký nárůst tržeb. Vzhledem k delšímu testovacímu období se nám podařilo nasbírat opravdu velké množství dat. Během testování bylo na e-shopu zaznamenáno celkem 9 286 objednávek. A v takovém objemu je zvýšení konverzního poměru o 4,58 % znatelným zvýšením počtu objednávek.
Jak vyplývá z tabulky výše, tak díky notifikacím bylo zaznamenáno o 290 objednávek více než bez nich. V tržbách to znamená zvýšení o 261 000 Kč měsíčně.
Porovnání ceny a výkonu zde vyznívá zcela jasně. Cena ročního tarifu Enterprise, který klient využívá, je 34 900 Kč vs až 3 132 000 Kč, které klient díky ntifikacím utrží ročně navíc.
Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.
Vyzkoušejte notifikace i vy
Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.
Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.
Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování