Služba zprostředkující prodej na internetu: Zvýšení konverzního poměru o 30,95 %

Jedná se o prodejní nástroj, který je určen zejména pro prodej online produktů, jako jsou webináře, výukové kurzy, instruktážní videa, e-booky a další. Využijete ho ale i při prodeji fyzických produktů. Služba pomáhá podnikatelům s automatizací a optimalizací prodejního procesu.
Jak testování probíhalo?
A/B test byl spuštěn na 14 dní v rámci zkušebního tarifu zdarma. Cílem testu bylo porovnat konverzní poměr registrací s variantou bez notifikací a s nimi přímo z Home Page.
Při testování byly spuštěny pouze 2 typy notifikací. Konkrétně se jednalo o Poslední události - Registrace a Souhrnné statistiky návštěvnosti.
Výsledky testování
Výsledky A/B testu?
-
Konverzní poměr se zvýšil o 30,95 %.


Konečně se na hlavní stránce podařilo zvýšit konverzní poměr přes 1,0 %. To je výborný výsledek a zároveň důkaz, že Notifikuj není pouze pro e-shopy. Efekt sociálního důkazu funguje na všech webech, na kterých je žádoucí, aby návštěvník udělal požadovanou akci.

Ať už je to registrace nebo nákup, sociální důkaz funguje a služba zprostředkující prodej na internetu je toho zářným důkazem.
Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.
Vyzkoušejte notifikace i vy
Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.
Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.
Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování