+420 770 197 402

FAPI: Zvýšení konverzního poměru o 30,95 %

Logo Fapi

FAPI je prodejní nástroj, který je určen zejména pro prodej online produktů, jako jsou webináře, výukové kurzy, instruktážní videa, e-booky a další. Využijete ho ale i při prodeji fyzických produktů. FAPI pomáhá podnikatelům s automatizací a optimalizací prodejního procesu.

Jak testování probíhalo?

A/B test byl spuštěn na 14 dní v rámci zkušebního tarifu zdarma. Cílem testu bylo porovnat konverzní poměr registrací s variantou bez notifikací a s nimi přímo z Home Page fapi.cz. 

Při testování byly spuštěny pouze 2 typy notifikací. Konkrétně se jednalo o Poslední události - Registrace a Souhrnné statistiky návštěvnosti.

Výsledky testování

Výsledky A/B testu?

  • Konverzní poměr se zvýšil o 30,95 %.

FAPI zvýšení konverzního poměru
Notifikuj: Výsledky A/B testu
FAPI - křivka konverzního poměru
Notifikuj: Výsledky A/B testu

Konečně se na hlavní stránce FAPI podařilo zvýšit konverzní poměr přes 1,0 %. To je výborný výsledek a zároveň důkaz, že Notifikuj není pouze pro e-shopy. Efekt sociálního důkazu funguje na všech webech, na kterých je žádoucí, aby návštěvník udělal požadovanou akci. 

FAPI - počet registrací
Notifikuj: Výsledky A/B testu

Ať už je to registrace nebo nákup, sociální důkaz funguje a FAPI je toho zářným důkazem. 

Vyzkoušejte notifikace i vy

Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.

Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.

Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování

Notifikace objednávek, registrací a návštěv