+420 770 197 402

E-shop se šperky: Zvýšení konverzního poměru o 34,44 % za 15 minut práce

E-shop prodává primárně šperky z chirurgické oceli. Návštěvnost do tohoto e-shopu vedeme ze sociálních sítí Facebook a Instagram a vyhledávačů Google a Seznam.

Na hlavním e-shopu pro Českou republiku je aktivní kampaň, která zobrazuje 3 notifikace: poslední objednávky, souhrnné statistiky návštěv a recenze Heuréka.cz.

Konkrétní nastavení kampaně v Notifikuj

V únoru 2022 jsme se rozhodli, že si otestujeme nástroj Notifikuj.cz v A/B testu, kdy budeme 50 % návštěvnosti ukazovat e-shop v původní podobě a druhé polovině jej zobrazíme s notifikacemi z Notifikuj. Jako nejrelevantnější ukazatel pro nás je nákup, proto jsme se na něj zaměřili i v tomto A/B testu.

Testovací období jsme zvolili posezónní, abychom získali relevantní data a sice v období: 1.2.2022 - 27.2.2022. Každoročně doslova nejpříšernější období, co se tržeb týče.

Při nastavování kampaně jsme zvolili zobrazování 4 typů notifikací: Poslední objednávky, Souhrnné statistiky, Recenze a hodnocení z Heuréky, TOP nabídka.

Výsledky A/B testu

Výsledek A/B testu e-shopu?

  • S notifikacemi je dokončených objednávek o 33,8 % více.
  • Konverzní poměr se zvýšil o 34,44 %.

Konverzní poměr e-shopu se s notifikacemi zvýšil o více než 34 %! Což u prodeje šperků z chirurgické oceli je skvělý výsledek a pokud se podaří takové výsledky udržet dlouhodobě, může to pro tento e-shop přinést stovky tisíc korun navíc každý rok! A to za asi 15 minut práce? To je celkem slušné, co myslíte? :)

Výsledky v konkrétních dnech

Červená křivka zobrazuje počet nákupů, když byly na e-shopu aktivní notifikace a zelená zobrazuje nákupy v e-shopu bez Notifikuj.

„U Sperkyskalimar.cz náš A/B test trval 27 dní, abychom si skutečně ověřili, zda se na Notifikuj můžeme spoléhat i do budoucna. A nárůst konverzního poměru o 34 % může být pro spousty e-shopů rozhodujícím faktorem o tom, jestli budou dále stagnovat nebo konečně navýší své zisky. Pokud se Notifikuj skutečně podaří udržet takový konverzní poměr dlouhodobě, může to pro tento e-shop znamenat zásadní rozdíl v ziskovosti. Konkrétně se bavíme o statisících v tržbách navíc každý rok. S Notifikuj pokračujeme dále a testujeme nové typy notifikací.“
Výsledek i nastavení kampaní upřesnil Matěj Haisler z INIZIO Internet Media s.r.o.

Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.

Vyzkoušejte notifikace i vy

Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.

Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.

Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování

Notifikace objednávek, registrací a návštěv