+420 770 197 402

E-shop s hračkami: Jak se nám podařilo navýšit konverzní poměr e-shopu o více než 17 % za 14 dní?!

E-shop prodává loutková divadla převážně pro děti předškolního a školního věku. Hlavní cílové skupiny jsou rodiče a prarodiče. Test notifikací jsme záměrně prováděli v únoru, kdy výsledky nemohla ovlivnit sézónost (Vánoce atd.).

Návštěvnost je na e-shop vedena ze všech tří hlavních propagačních kanálů (Facebooku, Google, SKlik).


Co jsme tedy přesně udělali?

Testovací období jsme si rozdělili na dva čtrnáctidenní bloky. Prvních 14 dní jsme (4.2.2021 - 18.2.2021) jsme na e-shopu neprováděli žádné změny, abychom měli relevantní data za klasické období. 19.2.2021 jsme na e-shop nasadili Notifikuj a  začali zobrazovat 4 typy notifikací: Poslední objednávky, Souhrnné statistiky, Recenze a hodnocení z Heuréky, TOP nabídka. 

Typy použitých notifikací pro kufrik.cz

U TOP nabídky jsme návštěvníkům ještě více zdůraznili, co naše produkty přinesou jejich dětem. Dále bych Vás chtěl upozornit na drobnou, ale velice důležitou úpravu u notifikace souhrnné statistiky. Zde jsme oslovili přímo naší cílovou skupinu, tedy rodiče.

Výsledky po 14 dnech testování Notifikuj

  • Konverzní poměr se zvýšil o 17,74 %.
  • S notifikacemi je dokončených objednávek o 10,11 % více.
  • Tržby se zvýšily o 12,05 %.
Notifikuj: Výsledky A/B testu

Notifikace prokazatelně zvýšily nejdůležitější sledované metriky a proto jsme se rozhodli Notifikuj na 
e-shopu nechat i nadále. 

Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.

Vyzkoušejte notifikace i vy

Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.

Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.

Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování

Notifikace objednávek, registrací a návštěv