Umíte naplnit e-shop a přivést na něj potenciální zákazníky? My je umíme přesvědčit, aby skutečně nakoupili! Často i za víc, než původně plánovali.
Nabízíte kvalitní online služby a po webu se vám prochází návštěvníci? Namotivujeme je, aby dokončili objednávku ještě dnes! Dřív, než vám je přetáhne konkurence. Jak je to možné?
Klíčem k úspěchu je fenomén zvaný social proof (česky sociální důkaz nebo schválení). Lidé totiž mají tendenci posuzovat, co dělají ostatní a inspirovat se tím. Jinými slovy příklady táhnou. Všichni jsme více či méně geneticky vybavení k (pře)žití, ale ve skupině získáváme potřebnou jistotu, oporu i uznání. Nejčastěji inklinujeme k jedincům nebo skupinám, se kterými se dokážeme jednoduše identifikovat nebo na nás působí tak, že ví, co dělají. Následovat takové jedince či skupiny je nejen jednoduché, ale i bezpečné.
Zjednodušeně řečeno, ačkoli máme v některých situacích potřebu jednat jinak, po svém, současně máme sklon rozhodovat se podle toho, jak se chovají ostatní, a to na základě přirozeného instinktu, který nám už od dávných dob pomáhal vyvarovat se nebezpečí a přežít.
Jak se síla sociálního důkazu a nápodoby projevuje při nakupování?
Princip je téměř hmatatelný ve chvíli, kdy se nemůžeme rozhodnout, nebo se nám prostě rozhodovat nechce, cítíme nejistotu nebo k rozhodnutí nemáme dostatek potřebných informací. V tomto momentě je pro nás snadnější nechat se vést chováním ostatních. O přežití už tu sice nejde, ale síla názoru a doporučení okolí hraje významnou roli.
Cítíte ten potenciál? Ano, právě při online nakupování zboží i služeb se někdy ocitáme v situaci, že nevíme. Ať už je to tím, že se v dané oblasti úplně nevyznáme, potřebujeme náš problém vyřešit rychle nebo máme chuť vyzkoušet něco naprosto nového, nepoznaného. Navíc vybíráme na dálku. O zajíce v pytli ale nikdo nestojí.
Nerozhodnost a pochybnosti nás nakonec mohou držet zpátky od akce nebo dokonce úplně odradit. Dokončit rozhodnutí nám usnadní vnější podněty. Známe to asi všichni: dáme na recenze, čísla nebo doporučení známé osobnosti.
A právě v tomto momentě vstupuje na scénu Notifikuj. Začne váhavého návštěvníka e-shopu zásobovat informacemi o dokončených objednávkách, počtu lidí na stránce nebo i doporučí nejkupovanější výrobek z vaší nabídky. Nenásilně zobrazuje důkazy o reálných aktivitách ostatních nakupujících, ale i spokojených zákazníků. Umí ukázat i recenze z Heureka.cz/ Heureka.sk a Zboží.cz nebo souhrnnou návštěvnost za poslední týden. Přirozeně tak váhající inspiruje k dokončení objednávky nebo k jiné žádoucí akci.
Zdá se vám to jednoduché? Správně. Ono to totiž jednoduché je. Notifikuj je česká aplikace, která pomocí zobrazování social proof pomáhá e-shopům a online podnikatelům zvyšovat množství objednávek. Dokáže velmi dobře zúročit investice do reklam a využít návštěvnost webu ke zvýšení obratu.
Snadno! Stačí si na pár kliknutí vytvořit účet u Notifikuj. Pak jen následujte průvodce. I bez programování si do 5 minut nastavíte aplikaci na web a začnete zobrazovat první notifikace s aktuálními návštěvami, dokončenými nákupy nebo pochvalnými recenzemi. Prvních 14 dní máte na vyzkoušení zcela zdarma.
Nepřicházejte už zbytečně o další a další objednávky. Nechte Notifikuj, ať vám pomůže navést zákazníka k nákupu ještě dnes.