+420 770 197 402

Případové studie

Jak Notifikuj hodnotí jeho uživatelé?

Reference - zvýšení prodejů!

Zveřejněné reference a konkrétní výsledky jsou na základě A/B testů.

zapperstore logo
Nárůst konverze o 430 %

„Notifikuj jsme nasadili 9. 8. 2019, kdy jsme v daném roce měli jen 3 prodeje a od dubna ani jeden. Po nasazení Notifikuj s notifikací aktuálních návštěvníků a souhrnnými statistikami se prodeje rapidně zvedly a to vydrželo do dneška (březen 2020).
Nárůst byl 430 %! S takovým výsledkem jsem spokojený :-)”
Václav Vašekmajitel
Reference Obchod Nisa | Notifikuj.cz
Nárůst konverze o 10 %

„Díky Notifikuj jsme zvýšili konverzní poměr o 10 %. Služba za malou investici přinese zajímavé výsledky. Doporučuji vyzkoušet.”
Jan ČihulaJednatel společnosti
ElektroPower | Notifikuj.cz
Nárůst konverze o 13,2 %

„Jelikož nabízíme pouze pár hlavních produktů, naším cílem bylo dát zákazníkovi na první pohled znát, že se jedná o velký e-shop s návštěvností v řádů tisíců uživatelů denně. Chtěli jsme podpořit naši důvěryhodnost a podělit se o velmi dobré recenze na srovnávačích zboží. Notifikuj.cz tento úkol splnilo na jedničku a prokazatelně díky tomu došlo k nárůstu konverzí o 13,2 %.“
Ing. BcA. Ondřej Zuzaňák, MBAJednatel společnosti
Reference Expres Menu | Notifikuj.cz
Nárůst konverze o 12,7 %

„Ihned po představení Notifikuj jsme se rozhodli vyzkoušet A/B test. Během 28 dní se jasně zvýšila doba strávená na webu i počet prohlížených stránek. Konverzní poměr se zlepšil o 12,7 %.
Notifikuj je efektivní typ reklamy, která prokazatelně ovlivňuje finální výkon dalších kampaní a proto se stal součástí našeho marketingového mixu.”
Adam SogelJednatel společnosti
Reference MojeRC.cz | Notifikuj.cz
Nárůst konverze o 11 %

„Zatím je konverzní poměr našeho e-shopu o 11 % lepší právě s Notifikuj. Budeme vše dál testovat a rozhodně bude Notifikuj v budoucnu v našem marketingovém mixu.“
Libor Sloupenskýmajitel
Reference Zhubni chytře
Nárůst objednávek v kampani o 34 %

„Moc jsem tomu nevěřil a trochu se obával, jak to naši zákazníci vezmou, ale Petr mě přesvědčil, abych Notifikuj vyzkoušel alespoň na lednové kampani. Když vidím čísla, udělal jsem dobře. Výsledky mě dost překvapily a ze zákaznické podpory nevím o jediné stížnosti, že by notifikace někomu vadily nebo ho otravovaly.“
Pavel Husákmajitel
Reference Daniel Nytra | Notifikuj.cz
Nárůst registrací landing page o 34 %

„Notifikuj mi zlevnilo registrace na stránkách o 34 %. Každý kontakt tak nestojí 10 Kč, ale 6,60 ve spojení s fb reklamou. Pro landing stránky doporučuji.”
Daniel Nytraspecialista online marketingu
Hýbejsechytře.cz | Notifikuj.cz
Nárůst objednávek o 118 % – z 3,31 % na 7,23 %

„Tohle jsem nečekal. Nejdřív jsem si myslel, že je to chyba, ale když jsem viděl čísla v Google Optimize, varianta s Notifikuj od začátku testu v konverzním poměru jasně vedla. Notifikuj splnilo svůj účel. Rozhodně doporučuji vyzkoušet tento nástroj i na vašem projektu.“
Pavel Husákmajitel on-line kurzu
Reference Carforkids | Notifikuj.cz
Nárůst konverze o 3,4 %

„V dubnu jsme vyzkoušeli 14 dní zdarma a hned se dostavily výsledky – nárůst konverzí o 3,4 %. Než jsme objednali ostrou verzi, bez zobrazování notifikací se objednávky vrátily na standard. Díky Notifikuj.cz máme recenze z Heuréky viditelné přímo na webu a to nám pomáhá v prodeji.“
Roman NovákJednatel společnosti
Reference iMrnous.cz | Notifikuj.cz
Nárůst konverze o 9 %

„Již během 14 dní zdarma se nám zvedl konverzní poměr na e-shopu o 9 % a to jsme testovali pouze jednoduchou kampaň na recenze z Heureky a Zboží.cz. Trochu jsme se obávali, že by notifikace mohla někomu vadit, ale nemáme zatím žádnou negativní zpětnou vazbu. Notifikuj budeme určitě dlouhodobě využívat.“
Jan KopečekMarketing

Google recenze 

Jste připraveni zvýšit množství svých objednávek?

S Notifikuj můžete získat až o 18 % více objednávek při zachování stejného množství návštěvníků.

Snadné nastavení • Spustíte během 5 minut