NOVINKA: TOP nabídky

Co všechno nová notifikace umí a proč právě během Vánoc může být vaší skvělým pomocníkem?
Podívejte se na malého průvodce a inspiraci, jak TOP nabídky zařadit i do vaší kampaně.


Co vám TOP nabídky umožní?

VYBRAT IKONU

Z nabídky cca 50 ikon (včetně sociálních sítí) si jistě vyberete. A aby ladila k vašemu webu, nastavte jí i vlastní barvu.

EDITOVAT TEXT

Vložte vlastní text omezený pouze velikostí notifikace. Můžete psát tučně, kurzívou, barevně nebo text zvýraznit.

PŘIDAT ODKAZ

Budete-li chtít, můžete z notifikace odkázat kamkoliv na web i mimo něj. Stačí jen vložit URL a vybrat tlačítko.

Zopakujte 14 dní zdarma

JAK SNADNO ZAČÍT?

7 TIPŮ pro vaši vlastní TOP nabídku

1. Dny dopravy zdarma

Ať už dopravu zlevňujete s určitou pravidelností nebo nárazově, ať už se vztahuje pro celý e-shop nebo jen vybrané zboží, řekněte to notifikací. Ukažte návštěvníkům v určitých kategoriích nebo na celém webu, co jste pro ně nachystali (nebo brzy chystáte).

2. Speciální slevy

Upozorněte zákazníky v určité fázi nákupu nebo v určité kategorii produktů na speciální slevy. Vytvořte si TOP nabídku pro jednorázové nebo stálé slevy jednotlivého zboží nebo celé kategorie a zaujaté návštěvníky pošlete na stránku, kde si daný produkt mohou rovnou přidat do košíku.

3. Vypíchněte TOP produkt

Nejkupovanější? Nejlevnější? Nejzajímavější? Nejčerstvější? Je na vás, které NEJ vašeho zákazníka nejvíce přesvědčí. Ulehčete mu váhání vytvořením vlastní TOP notifikace. Ukažte hlavní výhodu nebo důvod, proč se o produkt zajímat, a pošlete zákazníka na stránku, kde zjistí víc a přidá si zboží do košíku.

Už máte vlastní nápady do TOP nabídek?

Přihlaste se do uživatelského účtu a přidejte do stávající kampaně novou notifikaci nebo vytvořte speciální kampaň na jakoukoliv stránku nebo kategorii e-shopu.

Začít znovu 14 dní zdarma

4. Věrnostní program

Chcete více upozornit na výhody registrace? Máte ve svém věrnostním programu každý měsíc něco nového? Získají zákazníci registrací speciální slevu, zboží nebo jinou výhodu, kterou jinak získat nelze? Napište svou jedinečnou nabídku do notifikace a nasměrujte své budoucí zákazníky na registrační stránku.

5. Pozor, je tu VÝPRODEJ!

Výprodeje jsou často v hlavním slideru nebo prvním pop-upu. Co kdybyste ale na výprodej upozornili i tam, kam zákazníci často přichází z vyhledávačů nebo srovnávačů cen? Vytvořte si TOP nabídku pro výprodej, ze které přesměrujete návštěvníka na daný produkt nebo speciální podstránku s výprodejem.

6. Dostupnější kontakt

Stává se vám, že u určitého zboží potřebující zákazníci více pomoci? Připomeňte jim, že jste tu pro ně a mohou vás snadno kontaktovat – ať už telefonicky nebo přes formulář. Můžete také zákazníky odkázat na stránku, kde máte často kladené otázky k danému tématu nebo další informace, které mohou pomoci k rozhodnutí a dokončení nákupu.

7. Pozvánka na Facebook

Připravujete pro své zákazníky zajímavý obsah na sociálních sítích? Pořádáte různé soutěže nebo akce? Pozvěte návštěvníky z e-shopu na konkrétní příspěvek nebo se s nimi spojte přes Messenger. Ikony nejoblíbenějších sociálních sítí jsou vám k dispozici pro realizaci všech vašich nápadů.

Jakou TOP nabídku vytvoříte jako první?

Vyberte si z nabídky ikon, vložte vlastní text a přidejte i textový odkaz nebo tlačítko, které návštěvníka přesměruje na vámi vybranou URL, a spusťte kampaň.

Začít znovu 14 dní zdarma