+420 770 197 402

Trihorse: Jak Notifikuj zvyšílo počet objednávek o 7,67 %

Logo trihorse

E-shop s dřevěnými hračkami pro děti, přičemž některé z nich slouží i jako didaktické pomůcky a využívají se ve školkách a školách. Produkty, všechny
vyrobené v Česku, jsou v současné době prodávy do celé Evropy
a nově i v Americe.

Na hlavním e-shopu pro Českou republiku je aktivní kampaň, která zobrazuje 3 notifikace: poslední objednávky, souhrnné statistiky návštěv a recenze Heuréka.cz.


Výsledek A/B testu Trihorse?

  • S notifikacemi je dokončených objednávek o 7,67 % více.
  • Konverzní poměr se zvýšil o 6,19 %.
  • Hodnota na jednu relaci se zvýšila o 5,81 %, což pro dané množství návštěv znamenalo velký rozdíl v tržbách.
Výsledky A/B testu notifikací z Google Optimize
Notifikuj: Výsledky A/B testu Trihorse

Česko vs Slovensko

Zajímavý výsledek pak přineslo porovnání chování návštěvníků z Česka a ze Slovenska. Návštěvnost z obou zemí je vedena na stejný e-shop, který je v češtině a notifikace byly nastaveny tedy také pouze v českém jazyce. Návštěvníci z České republiky tvoří zhruba 80 % z celkové návštěvnosti e-shopu.
Pro samotnou Českou republiku se podařilo dosáhnout zvýšení počtu objednávek dokonce o 
13,77 %. 

Graf vývoje konverzního poměru při testování notifikací pro ČR
Notifikuj: Zvýšení konverzního poměru pro Čr

U návštěvníků ze Slovenska však došlo dokonce ke snížení počtu objednávek. To lze přisoudit nedostatečné personalizaci notifikací pro Slováky. Zde je tedy velký protostor pro zlepšení a ukázalo se, že notifikace opravdu musí návštěvníka správně oslovit.   

Graf vývoje konverzního poměru při testování notifikací pro SR
Notifikuj: Snížení konverzního poměru pro SK
„U Trihorse.cz jsme testovali lehce přes 20 dní, abychom měli větší jistotu a více dat. E- shop je mezi maminkami už poměrně známý a má spousty skvělých recenzí na Heuréka.cz. Běží na populární službě Shoptet, která je na tvorbu e-shopů hodně využívána a tím pádem je Trihorse.cz svým zpracováním velmi srovnatelný s ostatními českými e-shopy. V grafu je vidět prvních pár dní s většími výkyvy, což bylo tím, že chvíli trvalo, než se sebrala data pro souhrnné statistiky a než jsme přišli na jednoduchou kombinaci notifikací, která pak již celý zbytek testu válcovala původní verzi. Původní konverzní poměr jsme ještě porovnali s průměrem za celý minulý rok a lišil se pouze o 1 setinu procenta. Na tento e-shop jsou vedeni kampaněmi rodiče dětí z Česka i ze Slovenska. Velmi zajímavé bylo, že pro samotnou Českou republiku byly rozdíly ještě znatelněji pozitivnější, zatímco Slovákům, kterých na e-shop ovšem chodí menšina, konverzní poměr klesl. Jazyk notifikací byl pro všechny návštěvy český jazyk, i e-shop je pouze v češtině.“
Výsledek i nastavení kampaní upřesnil Petr Svoboda z INIZIO Internet Media s.r.o.

Vyzkoušejte notifikace i vy

Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.

Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.

Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování

Notifikace objednávek, registrací a návštěv