+420 770 197 402

E-shop s obuví: O 22,29 % vyšší konverzní poměr

Jedná se o e-shop s velmi levnou obuví, pantoflemi a základním textilem pro širokou veřejnost. Jeho hlavním kanálem je prodej do nadnárodních řetězců typu Albert, Penny nebo Makro, ale zajímavá čísla dosahuje i v e-commerce.

Na e-shopu je aktivní kampaň, která zobrazuje 3 notifikace: poslední objednávky, souhrnné statistiky návštěv a recenze na Heuréka.cz.

Jak testování probíhalo?

Při testu notifikací u e-shopu byly provedeny dva způsoby testovaní, aby bylo možné ověřit správnost výsledků. První test, který trval 21 dní byl naprosto jednoduchý. Na e-shopu byly pouze spuštěny notifikace. Na konci testu byly tyto výsledky porovnány s výsledky stejného období v minulém roce.

Ke druhému testu byl využit nástroj Google Optimize, který je vhodný pro A/B testování a dokáže návštěvnost rozdělit na dvě poloviny. Tento test tak lze považovat za průkaznější, než první způsob. 

Výsledky testování

Výsledky prvního srovnávacího testu?

  • Konverzní poměr se zvýšil o 22,29 %.
  • Hodnota na jednu relaci se zvýšila o 27,04 %.
Porovnaní výsledků Notifikuj s výsledky bez Notifikuj za stejné období roku
Notifikuj: Výsledky srovnávacího testu

Nárůst konverzního poměru o více než 22 % je u takto konkurenčního prostředí výborným výsledkem. To nám ale nestačilo. Chtěli jsme udělat ještě jeden, průkaznější test. Jehož výsledky Vám nyní ukážeme. 

Výsledky druhého A/B testu?

  • Konverzní poměr se zvýšil o 12,27 %.
  • Hodnota na jednu relaci se zvýšila o 26,86 %.
Růst konverzního poměru při A/B testu u TexBase
Notifikuj: Výsledky A/B testu - Konverzní poměr

Při pohledu na konverzní poměr byly výsledky A/B testu jednoznačně pro variantu s Notifikuj. Potvrdily nám to i výsledky brané z pohledu hodnoty na jednu relaci. Také zde došlo díky notifikacím k výraznému pozitivnímu růstu.

Růst hodnoty na jednu relaci při A/B testu u TexBase
Notifikuj: Výsledky A/B testu - Konverzní poměr
„První testování u e-shopu trvalo 21 dní. E-shop má i přes relativně starší provedení dobrou návštěvnost a opravdu velmi slušný konverzní poměr, jehož zvednutí byla výzva. Natož v tak konkurenčním prostředí, jako je móda. Jednoduchá kampaň každopádně dokázala jeho vysoký konverzní poměr objednávek zvednou ještě o 22,29 %. Opět jsme srovnali konverzní poměr dosažený během testovací doby pro kontrolní skupinu dat s čísly za minulý rok a opět seděly téměř perfektně. Abychom to ale dovedli k dokonalosti, provedli jsme o měsíc později druhý test, který tentokrát trval 14 dní a rozdělil návštěvnost na poloviny. Výsledky z mnoha stovek transakcí byly opět jednoznačné.“
Výsledek i nastavení kampaní upřesnil Petr Svoboda z INIZIO Internet Media s.r.o.

Z důvodu chybějícího NDA neuvádíme konkrétní URL adresu.

Vyzkoušejte notifikace i vy

Notifikace mají bez pochyby vliv na nákupní chování lidí.
Jak velký a významný ten přínos je a může být přímo pro váš e-shop, to je otázka. 5, 10 nebo 24 %? Můžete hádat nebo to jednoduše zjistit a ověřit přes reálný A/B test.

Rádi vám pomůžeme jak s nastavením kampaně, tak s nastavením A/B testu.

Spustíte do 5 minut • Snadno a bez programování

Notifikace objednávek, registrací a návštěv